venres, 13 de setembro de 2013

Contas de e-mail e Twitter

Di papá que, se non-sei-que-señor dixo unha vez que todo o mundo debería ter 15 minutos de fama, eu xa conseguin os meus cinco primeiros: con menos dunha semana de vida, o meu blog eusonanxo.blogspot.com xa tivo case 900 visualizacións!!  Moitas grazas a tod@s!!

Como eu só sei contar ata 20 non me fago á idea de cantos son 900, pero di papá que el tamén ten un blog e ten moitas moitas menos visitas que o meu!! Pero moitas moitas!! Anda todo resentido, o papá!! :-D

Por iso, como teño tantos amigos que van querer ler o que lles conte durante os próximos meses, papá axudoume a abrir unha conta de twitter para que poidades seguirme, e unha conta correo á que poderedes escribirme sempre que queirades. Son estas:

e-mail: eusonanxo@gmail.com

twitter: @eusonanxo

Lémonos moi en breve!!


Ningún comentario:

Publicar un comentario