venres, 22 de novembro de 2013

Festa de cumpreanos!!

Papá é un inxénuo...

Hoxe é o meu cumpreanos. Xa teño 3 anos!! Papá leva toda a semana organizando unha festa sorpresa. Pensa que non o sei, o moi pailán. Estivo preparando todo para que mañá, na finca dos avós, imos xogar a buscar o mapa do tesouro, como fai Dora Exploradora nun capítulo que me gusta moito. Pero mañán é mañán e o meu cumpre é hoxe.

O que papá non sabe é que eu sei que hoxe, ademáis do meu cumpreanos, hai 3 anos que papá é papá. Por iso, prepareille unha festa sorpresa... Onte pola tarde fun xogar có tío Iván. Rematei tan canso tan canso, que ás 7 da tarde caín rendido de sono. Enganchei a sesta coa noite, e seguín durmindo. Entón empezou a festa. 

Pablo abríu lume: ás 12 da noite, espertou, marchou da cama, e comezou a festa na casa. Non quería durmir, tiña gañas de xogar!! Xogou na cama de mamá e papá ata a unha da mañá que non aguantou máis. Entón era o meu turno. Levaba 6 horas de siesta, coma quen dí. Xa non tiña máis sono. Fun buscar a papá a cama: "papá, non quero durmir, teño fame...".

Pasámolo de medo. Saquei a papá da cama a unha da mañá,. ata as 3 que estivemos ceando e mirando pola ventá mentras papá me explicaba: 

- "Ves Anxo, é noite; non hai xente pola rúa, non hai coches, están todos durmindo... Imos a cama a durmir?".

- "Non. Xogamos ós castillos? Facemos un puzzle?".

Así ata case as 3 da mañá que volvín durmir. Logo as 6 da mañá decidín reenganchar, porque como levaba 6 horas de siesta e outras 3 de durmida, como que xa me chegaba abondo. Así que festa: ás 6 todo o mundo en pé que é o meu cumpreanos!!

Menudo fiestón sorpresa lle din a papá. Pasámolo de medo!!

Ningún comentario:

Publicar un comentario