luns, 4 de novembro de 2013

Jalowin Samaín

O mércores celebramos o Samaín no barrio. Papá di que o que máis lle gustou é comprobar que hai xente que traballa por facer cousas xuntos e desinteresadamente, a pesar de como está o patio: a festa organizouna o meu cole, a asociación de veciños, a biblioteca e o centro cívico do barrio, entre os 4. A min o que máis me gustaron foron as cabazas e as velas de cumpreanos. Había moitas!!



Di papá tamén que o peor son os que andan a rosmar que o Samaín é un invento pra non dicir que celebramos Jalowin. Eu lle digo 'papá, que máis ten? Aos nenos gústanos o Samaín!" e el di que non é certo, que o Samaín é antes que o Jalowin, que o Jalowin o levaron a América os irlandeses, e eu lle digo "papá, aos nenos gústanos o Samaín!" e el di que ademáis, eses lorchos, que aos seus fillos lles leven xoguetes o gordinflón da coca-cola non din "ay, no, por dios! que eso es un invento!!" i eu lle digo "papaaaaa, que aos nenos gústanos o Samaín!!!" i el di que aquí decorabamos cabazas moito antes de que chegaran as pelis americanas, o que lles joroba é que teñamos tradicións propias, i eu lle digo

PAPÁ, PESAO!! Aos nenos gústanos o Samaín, non o Jalowin. O Jalowin é este!!:

  

Ningún comentario:

Publicar un comentario